Hirdetés

terhestorna.lap.hu

Tartalom:

Hirdetés

Szponzorált hirdetések

::::: TERHESTORNA TANFOLYAMOK BUDAPESTEN :::::

Aquanatal PesterzsébetenAranytíz Művelődési Központ (V. ker.)Arthro Komplex Gyógyközpont (XI. ker.)Asram Jóga- és Meditációs Központ (II. ker.)Asram Jógaközpont (II. ker.)AUM Jógaközpont - Kismama jóga (V. ker.)Babaváró (XI. ker.)BBGo Női Fitness (XIV. ker., Zugló)Darshan Jóga Stúdió (VII. ker.)DAVID Gerincklinika - kismamatorna (XII. ker.)Egyéni torna Papp Krisztina gyógytornásztól (IX. ker.)Én és Gyermekem Klubház, kismamajóga és hastánc (IV. ker.)FitMed Gyógytorna (Örs vezér tere)FORMA-MED (VII. ker.)Fővárosi Művelődési Ház (XI. ker.)Grilla Stúdiója (II. ker.)Happy Torna Stúdió (XII. ker.)Házi személyi edzés kismamáknakJáma Mozgásstúdió (V. ker.)Jógaszülés Gáborjáni RékávalJógavilág - Terhes jóga (II. ker.)Kismama és babás jóga (X. ker.)Kismama jóga, babás jógaKismamajóga, Babás jóga (XIII. és VI. ker.)Kismamajóga Miniklub (IV.ker.)Kismama jóga (XVIII. ker.)Kismamatorna dúlával (XI. ker.)Kismamatorna EdinávalKismamatorna(XVII.ker)Liget Wellness Központ (XI. ker.)Lurdy HázMackórendelő (II.ker.)Mamavilág, Radnics Adrienn tanfolyamai (III. ker.)Mobil gyógytornász, terhestornaMozgásterápia Stúdió (VIII. ker.)Mozgásvilág Szabadidő-stúdió (XVIII.)Nagy Zsuzsa dúla és jógaoktató (XVII. ker.)Napfény Életmód Központ (VIII. ker.)Oxygen Wellness (I., IV., XIII. ker.)Páva Jóga Gyakorló Stúdió - kismama jóga (IX. ker.)PilatesPont Stúdió - terhes pilates (az ország több pontján)Pilates torna kismamáknak országszerteScolinea (V. ker.)Smaragd Életmód és Egészségtréning Centrum (VII. ker.)Spirit Jóga Stúdió - kismamatorna a MOM Parknál (XII. ker.)TelefonszámokTerhestorna (XX. ker)T-Klub Fitness (XI. ker.)Tornádó Fitness Stúdió (Margitsziget)Univerzum Gyógyító és Oktató Központ (XI. ker.)Wekerlei Gyermekház (XIX. ker.)::::: TERHESTORNA TANFOLYAMOK BUDAPESTEN :::::
Meghatározás:

A terhesség alatti torna hozzásegít a könnyebb, rövidebb vajúdáshoz és szüléshez, gyorsabban felépülsz a szülés után, és hamarabb visszanyered az alakodat. A lényeg az, hogy viszonylag könnyen végezd a gyakorlatokat, és mindig figyelj a tested jelzéseire. A pulzusod ne haladja meg a 140-et, és túl meleg időben ne eddz, mert a tested hőmérséklete kihat a babádra.

Szponzorált hirdetések

Hírlevél

eXTReMe Tracker